Wednesday, March 18, 2015

rewrite..mana pi blog mat luthfi???mana??

tadi dah tulis pasai ni..tapi hilang atas kecuaian aku..ceeee,,

pendek cerita..aku dapat rasa yang catatan mat luthfi adalah based on blog dia yang aku tak pernah baca. so, aku decide untuk bukak blog tu lepas solat. tapi, bila aku bukak, blog tu tersangatlah amatur!! lagi amatur dari blog aku. and i was like..owh, maybe he is so famous. bak kata mama dia "blog hang macam tu pun ada orang baca." then tetiba aku realize yang tu bukan blog dia yang betul. so, aku keep search blog dia yang ori. jumpa satu blog domain matluthfi90.blogspot. bukak-bukak tengok, no post. then tengok tepi ada gambaq pompuan mana tah dok posing..dia ingat cute la tu..seriously guys..menggunakan nama orang lain untuk mem famouskan blog sendiri adalah sangat tak COOL!! sangat tak cool okay...

p/s post tadi ada aku rant pasai network problem..malas aku nak maki banyak kali..aku tak tulis balik..

No comments:

Post a Comment