Wednesday, March 23, 2022

Sketsa tak boleh tidur

Pagi2 dah ke HSB untuk appointment neuro yg terlepas sebab positive covid. settle dalam pukul 11 lebih. lepas tu beli makan,singgah klinik untuk ambik surat rujukan ke antenatal. sampai rumah dalam pukul 12.30 tengahari. sementara tunggu adam balik,makan dulu. adam balik,basuh baju,rehat kejap,sidai baju dan solat. lepas tu pukul 2 terus ke KK tualang untuk fundus yg sepatutnya buat minggu lepas tapi tangguh sebab covid. dalam pukul 3 settle,terus shoot ke econsave untuk beli barang. sejam jugak dalam tu. balik sampai rumah dh asar. rehat (tak rehat sangat la) .. waktu dekat maghrib tu adam buat perangai. hampir2 hilang sabar jugak. dengan badan letih. terus aku mandi kot2 la boleh segar balik. lepas mandi,solat makan laksa dalam pukul 8. rupanya si adam ni mengantuk dan lapar. dia makan cereal 2 gelas,ratah sosej sikit. lepas tu mandi,dia Segar balik pulak. tak boleh rehat lagi aku.. pukul 10 aku dh settle solat isyak, kengkonon nak masuk tidur tanpa gangguan. tutup la pintu. taktau la terlelap ke tak. tengok2 jam pukul 2 pagi. dengan panas nya... lapar. pukul 3 pagi bangun bakar roti,makan dengan sekaya. bila badan betul2 letih overlimit ni,susah pulak nak tido. dengan panasnya. tak selesa,badan sakit. dok pikir esok kena buat bsp. dua kali wei bsp dalam seminggu. khamis kena ke hospital pulak... letih wei letih... letih ni boleh trigger epilepsy aku. tapi boleh pulak appointment bertindan hujung2 pregnancy ni.. nanti kalau doktor tanya kenapa boleh letih. aku nak jawab sebab banyak sangat appointment. dah 2022 kot. buat je la online appointment..

No comments:

Post a Comment