Wednesday, August 22, 2012

hello Para Pejuang keamanan dan Pemberontak sekalian....berdasarkan mukadimah aku..aku nak cerita Pasal Pengalaman aku sendiri berada di medan Perang...urm..xla Perang sangat...


ceritanya bermula begini..time tu aku dekat sebuah sekolah n aku memang bersekolah kat situ lah...time tu tengah isi borang aPa tah..cikgu lak xda lam kelas time tu..taPi yg Peliknya,,kami diam ja..x bising macam budak kelas lain..baik kan kami...lePas tu aku bangun nak g sembang ngan kawan aku...aku gaklah yg jadi watak nakal neh..tiba2,,ada segerombolan Pemberontak bersenjata serbu masuk dalam kelas kami..aku memang dah cuak dah time tu...semua Pakai riffle kot...kalau dorang takat Pakai Pisau..berani la gak nk lawan..kang di tembaknya aku..naya ja..

tiba2,,sinar haraPan muncul bila one of the Pemberontak tanya,,kami ada Permintaan terakhir tak..aku Pon angkat tangan n cakaP yg kami nak dorang bunuh kami tanPa menggunakan senjata aPi...semua kawan2 aku terkejut sebab aku mintak macam tu...

taPi nasib x menyebelahi aku..bincang Punya bincang..dorang cakaP nk fight secara adil..which is kami akan diberi senjata untuk fight dorang balik..dan dorang Pon tetaP ada senjata..then,,kami setuju..lePas tu kami jadikan sekolah yg besar baPak tu sebagai medan Pertarungan kami..and yang bestya kami dibekalkan dengan mercun yg dorang xda..kami seluduP mercun tu dari luar..maka,,kami Pun memilih la mercun2 yg Power...taPi,,aku amik mercun ja..aku x amik Pon senjata yg dorang bagi..bodoh gak kan aku..

samPai satu tahaP aku jalan sorang2 kat bangunan 4 tingkat n aku terseremPak dengan sorang Pemberontak yg bersenjatakan Pisau..aku yakin gila aku boleh kalahkan dia..aku Pun fight la ngan dia..yg x bestnya,,aku terjatuh..taPi aku leh tackle kaki dia n kalahkan dia..

lePas tu aku Pon tengah runsing sebab aku xda lighter nk nyalakan mercun yg banyak tu..aku Pon carila lighter keliing sekolah..but,,wth nk ada lighter kat sekolah kan..aku n kengkagwan Pon guna cara lain untuk nyalakan mercun..n kami berjaya..ala,,guna batu macam zaman stone age tu..ahaaa..aku luPa nk bagitau yg aku ada ambik beberaPa butir bom yg sangat canggih..aku memang nak aim kat sekumPulan Pemberontak yg mungkin berkumPul..

then,,aku nmPak dorang berkumPul..aku Pun cabut Pin dan baling bom tu..Pommmmmm.....aku Pon terjaga dari mimPi yg adventure,,,hahaha..sekian,,

No comments:

Post a Comment