Tuesday, March 15, 2011

aku menanti kamoo,,,,,,,,,,,,,,

sebenarnya malam ni aku nak berjiwang sket...budak indie pon ad ati n perasaan gak beb...aku dah takda tmpat nk luahkan prasaan aku ni selain kat blog..sebab xkan kita nk luah prasaan kat fb ye x?suma org boleh baca kot...blog aku ni plak x suma buka baca...kan2,,ok,,based on the tajok above, aku menanti kamoo,,siapa kamu ni yer?xpayah la nak di mention namanya kat sini,,,sebab aku memang x nak org tau pon..bio la org tertentu saja yg tau..n x payah la aku nak luahkan perasaan aku tu kat dia sebab macam yang aku pernah kata la kan,,kalau melibatkan soal hati,tak payah di luah dengan kata2,,hati sendiri yang akan memainkan peranannya..ye tok?aku luah kat sini pon sebab perasaan aku memang dh tak terbendong sgt2,,apa pon yang terjadi,aku akan sentiasa berharap yang dia akan jadi nakhoda kepada pelayaran kami merentasi selautan kasih dan sayang.kalau dh di takdirkan allah yang dia lah orangnya,,aku berdoa supaya allah tetapkan hati aku untuk terus menunggu dia,,walau apa pon yang terjadi,,

No comments:

Post a Comment