Sunday, January 23, 2011

TEKA TEKI LA PULOK!!!

slalunya kalau kat facebook dulu aku ni memang di kenali dengan teka teki aku yang memang mencabar minda...tapi ak tak taulah mencabar minda budak darjah berapa kan...ramai gak la yang cuba test try nak jawab teka teki aku tuh walaupon aku dapat banyak jawapan yang tak masok akal....sampai kadang2 ada orang yang request teka teki dr ak...so,,kat sini ak nak bagi beberapa teka teki yang aku pernah tanya friends aku kat fb...
  • air apew yang boley terbang??
  • apa beza jatoh pokok nyoq(klapa) dgn jatuh perigi..
  • campak dlam air pecah,,cmpak atas tar tak pecah
  • ikan apa ada ketiak
  • ikan apa takde ekor,sisik n tulang?
  • ikan apa sntiasa sejuk?
itu je kot yang aku ingat buat masa neh...aku kena bukak kitab teka teki aku dulu larh....kitab tu plak leh lak roomate ak tinggal kat bilik kwan dya...n yang the rest ak tinggal kat umah....korang nak tau pew kitab teka teki ak tu??yg tu akan aku cite dlam my next post...

No comments:

Post a Comment